Realcar add BSbildeler add

La oss hjelpe Fredric Aasbø til VM i USA

Innlegg ivers Tir Nov 18, 2008 8:03 pm

Prosjektor + lerret i garasjen ?? hehe

Er ikke detta rått så veit ikke jeg !!!!!!!!!

Bilde
Brukerens avatar
ivers
Moderator

Innlegg Cross-box Tir Nov 18, 2008 8:13 pm

Ringnes skrev:
Cross-box skrev:
Rune Ottesen skrev:lindgren det er desvere slik som regel at det er få som har både penger og talent og du har jo penger og fredrik har talent så dere burde jo slå dere sammen han kjøre du betale :lol: :lol: så blir det trygere på rudskogen også :lol: :lol:

haha konge sagt, men jeg må si meg enig med Svesa der, ikke fordi han er gud men fordi han har veldig rett i det han sier, om halllon hadde hatt en bil som hadde hatt 800hk og 800kg så hadde den kansje ikke fungert på norske/skandinaviske baner, men nok om det regner med blir film kveld og pottetgull hos deg snart svesa, for når noen passer forte mens andre er på jobb turer så må vi andre få se og :p BARE SPØR frua di

Den film kvelden skal jeg være med på Morten, bare så det er sagt :wink:

det er desverre ikke jeg som bestemmer det
DETTE ER IKKE SPONSORER, MEN DE BESTE INNEN FOR SITT OMERÅDE!!!!!

http://www.abcis.no
http://www.autosign.no
http://www.japanauto.no
Cross-box

Innlegg Cross-box Tir Nov 18, 2008 8:13 pm

ivers skrev:Prosjektor + lerret i garasjen ?? hehe

Bilde

kan ha åpent hus på torp haha
DETTE ER IKKE SPONSORER, MEN DE BESTE INNEN FOR SITT OMERÅDE!!!!!

http://www.abcis.no
http://www.autosign.no
http://www.japanauto.no
Cross-box

Innlegg Kw Tir Nov 18, 2008 8:46 pm

Bilde
Bilde
Brukerens avatar
Kw

Innlegg ivers Tir Nov 18, 2008 8:59 pm

Følelsene tok overhånd for Joacim når Fredric gikk videre..

Bilde
Brukerens avatar
ivers
Moderator

Innlegg Joacim Tir Nov 18, 2008 9:16 pm

[quote="ivers"]Følelsene tok overhånd for Joacim når Fredric gikk videre..

[quote] du er snill når du legger ut bilder av meg.. not.. haha

Haha, eller ble det for mye svidd popcorn og potetskruer :)

Sykt fett å se film fra kjøringen.. hadde live sending fungert så hadde det vært så konge !

(edit: du er snill når du legger ut bilder av meg.. not.. haha)
Brukerens avatar
Joacim

Innlegg kgroth Tir Nov 18, 2008 10:04 pm

Ringnes skrev:
Cross-box skrev:
Rune Ottesen skrev:lindgren det er desvere slik som regel at det er få som har både penger og talent og du har jo penger og fredrik har talent så dere burde jo slå dere sammen han kjøre du betale :lol: :lol: så blir det trygere på rudskogen også :lol: :lol:

haha konge sagt, men jeg må si meg enig med Svesa der, ikke fordi han er gud men fordi han har veldig rett i det han sier, om halllon hadde hatt en bil som hadde hatt 800hk og 800kg så hadde den kansje ikke fungert på norske/skandinaviske baner, men nok om det regner med blir film kveld og pottetgull hos deg snart svesa, for når noen passer forte mens andre er på jobb turer så må vi andre få se og :p BARE SPØR frua di

Den film kvelden skal jeg være med på Morten, bare så det er sagt :wink:

Jeg skal også være med!
kgroth

Innlegg Svesa Tir Nov 18, 2008 10:40 pm

ivers skrev:Prosjektor + lerret i garasjen ?? hehe

Bilde

Ja, vi må få til en samling og se på "filmen" etterhvert....

Bildet der beskriver veldig godt hvordan Fredric hang på Tim Marshall... satt igjen med gåsehud på hele kroppen etter den runden der... Helt sykt bra kjørt!!!!
Tom Ole "Svesa" Svendsen
Powerdrift AS

Innehaver www.japanauto.no
S15 "No Secret"
Svesa
Site Admin

Innlegg GeirJB Tir Nov 18, 2008 11:00 pm

Sykt rått den kjøringa der...!!
Du har vel merka den Kleggen der før du Tom Ole...!! Var ikke han omtrent inn i soarer'n nede i Kristiansand... Eller hvor det nå var...!! :?
Drifting hva er det?
Brukerens avatar
GeirJB

Innlegg pacecar Tir Nov 18, 2008 11:27 pm

er det ikke noe julebord i år?sjulle hatt den på storskjerm der ;)
Brukerens avatar
pacecar

Innlegg pacecar Tir Nov 18, 2008 11:49 pm

Bilde Bilde Bilde fant noen bilder til 8)
Brukerens avatar
pacecar

Innlegg Lindgren Ons Nov 19, 2008 6:46 am

Svesa skrev:
Lindgren skrev:
Svesa skrev:Endelig hjemme ....

Lager en artikkel når jeg kommer til meg selv igjen. Vil bare fortelle dere at Fredric gjorde en utrolig innsats!!! Han er SINNSYKT bra når det gjelder.

Fredric kjørte klokt fra første treningsdag og tok den aldri helt ut før konkurransene begynte. De to rundene mot Tim Marshall var ren utklassing. Så kjørte han uavgjort de to første rundene mot Ueo men måtte tilslutt gi tapt i rerun mot en av verdens aller beste driftere. Det mest utslagsgivende i dommernes øyne var inngangshastigheten til den første svingen som kun skyldtes den undermotoriserte bilen i dette selskapet. Ueo stakk fra Fredric med nærmere hundre meter før svingen og selv om Fredric dro innpå gjennom sløyfa så holdt det desverre ikke.

Tipper Fredric langt høyere opp på lista hadde vi hatt en bil med mere effekt. Utrolig bra og havne på en 11.plass med en standard motor i dette selskapet. Husk det betyr at 21 av Verdens beste driftere havnet bak han....

Har over 4 timer film fra helgen. Skal prøve å få laget noe av dette
etterhvert.

Takker hele teamet som var med der borte for en kjempeinnsats!!!!

Dette viste du vel godt om, siden bilen er "din" og du er hovedsponsor. Burde gitt han en ny bil, når han skulle ditt.
Vi snakker VM ikke Powerdrift på disse små banene deres.

Nei faktisk ikke. Bilen har vist seg konkurranse dyktig selv mot AE86 til Eric O`Sullivan på den raske Sturupbanen. Fredric slo også totalt 21 toppførere med topp biler, kun 10 som kom foran han... Og det førere med biler nærmere million klassen og effekt nærmere 800hk på 800kg. (Darren McNamara). Vi har lært mye av dette og vet at hvis vi i frentiden skal være med i dette sirkuset så må det ytterligere satsning til også på bilsiden.

Skal man ha bil i toppklassen i VM sammenheng koster det... Vi satset det vi klarte, kanskje du har midler til å gjøre det bedre....

Bilen har funka helt perfekt den ja, men mener at 2 nye litt større turboer og ny "mapp" hadde kansje vært greit å fått slengt på, før den dro nedover.
Fredric kjører jo helt konge, å jeg er ikke overasket i det hele tatt at han kom så langt. Bare å ta av seg hatten. Håper virkelg at vi ser han der nede igjen.
Sist endret av Lindgren den Ons Nov 19, 2008 6:52 am, endret 1 gang
Lindgren

Innlegg Lindgren Ons Nov 19, 2008 6:50 am

Hadde jeg hatt penger, hadde jeg vært med på det. Men jeg er vanlig industri mek, å tjener nok ikke mye nei. Bruker ALT jeg har på bil. Trygt på skogen blir det aldrig, for jeg skal kjøre i mange år til. Nok OT her nå.
Lindgren

Innlegg ealoken Ons Nov 19, 2008 7:55 am

Hvis om atte dersom atte.

Fredric har bevist hva han har av kjøreferdigheter, og det er mange som så dette under VM.

Så får vi håpe at han er med neste år, bare med 200 hk mer i maskineriet ;)
Når våren kommer og snøen forsvinner går mannen og kvinne til sin store vår leting etter det blå! Damen leter etter blåveis, vi gutta leter etter blårøyk!

Det er viktig og få litt røyk ut av bakvogna :)
Brukerens avatar
ealoken
Moderator

Innlegg Rune Ottesen Ons Nov 19, 2008 8:40 am

reiner med at du sjønte det var en spøk lindgren så ta det ikke ille opp.
skal høre litt med sjefen kansje vi kune sponset di 200 til 300hk han mangler for og komme lenger neste år :D
motorteknikk.no
Rune Ottesen

ForrigeNeste

Gå til Drifting Diverse

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest